in de stilte van de nacht
Ik vind vrijheid en vergeving
in de diepte van uw kracht
En elk geluid dat ik maak,
is voor U, want ik hou van U
mijn Koning en mijn Vriend.
met de koelte van de wind.
Uw vrede woont in mij, voor altijd
Ik zie U na de volmaatheid,
waar elke zin U kennen zal
En elk geluid dat ik maak,
elke snaar die ik raak, is voor U.
met de koelte van de wind.
hoe het voelt geliefd te zijn
Maar in uw vaderarmen stijg ik uit,
boven al mijn angst en pijn
Het stroomt van mij, met helder water
met de koelte van de wind
Uw vrede woont in mij, voor altijd
U bent mijn koning en mijn vriend
Ondertitels ingediend .org gemeenschap