Ik zing een lied voor hilden
Omdat er zoveel hildes zijn,
Dan moest ik mij tevreden stellen
met een droevig lied zonder refrein
Ik vraag me af wat mijn le
Ik zou waarschijnlijk doodgaan
want alle Hildes doen me leef
Alle hildes maken me blij
Ik zing een lied Voor hilden
Omdat er lieve hildes zijn
Tevreden stellen met een droevig lied
Ik vraag me al of het echt wel een toeval is
Dat als ik een toffe meid zie,
het weer toevallig heel de is
Als hulde lacht, dan lach ik tegen
En als ze weent, dan ween ik mee
Oh, zulte kijk, ik verlegen
Want met haar ogen zegt ze, hé jij, ga je mee?
Ik zing een lied voor Hilde,
want Hilde is een mooie naam
Nu zijn er velen, die denken,
dit is een lied van Walter alleen voor mij,
Taddo Karin of Karla, kunnen zijn.
Of Ann of Annelies of Maripol,
Oh, ja, die wil ik soms wel kennen,
vooral als Hilde me niet ziet. Ja,
dan ben ik niet te houden,
dan zing ik weer een ander lied,
Of Lin, of Lest, of Neeuw,
Tot Su zy, Lief of Linda, kunnen zijn
Tot Gert, Tanjes of Gina,
Of Lut, Marina, Frida of Christine,
dat ook Wemiet of Mieën kunnen zijn.
Zou het kunnen zijn, zou het kunnen zijn.
Of Sonja of Lilian of Barbara.
Zou het kunnen zijn, dat het kunnen
Zou ook Daniel of Joske kunnen zijn.
Zou het kunnen zijn, zou het kunnen zijn.
Of Tinneken of Rosanne of Lucie.
Zou het kunnen zijn, zou het kunnen zijn.
Ondertitels .org gemeenschap